Gümüşhane Üniversitesi Ana Sayfa
GÜN TV
EBYS
English
İletişim Fakültesi
Toggle navigation
Genel Bilgiler
Dekanın Mesajı
Tanıtım Filmi
Kamu Hizmet Standartları Tablosu
Mevzuat
Tanıtım Broşürü
Yönetim
Dekan
Dekan Yardımcıları
Fakülte Sekreteri
Fakülte Kurulu
Fakülte Yönetim Kurulu
Personel
Akademik Personel
İdari Personel
Bölümler
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
Gazetecilik Bölümü
Öğrenci
Ders Programları
Sınav Programları
Yönetmelikler
Öğrenci Yönergeleri
Staj Dosyası ve Formları
Kulüpler
Sinema Kulübü
Çaylak Reklamcılık Kulübü
Fotoğraf Kulübü
İç Kontrol
Misyon
Vizyon
Teşkilat Şeması
Görev Tanımları
Faaliyet Raporları
İş Akış Şemaları
Birim İç Kontrol ve Kalite Komisyonu
Dokümanlar
Çok Amaçlı Salon Talep Formu
Stratejik Plan
İç Kontrol Formları
Personel İşleri Formları
Gazetecilik Bölümü Kurumsal Dış Değerlendirme Raporu
Gümüşhane Ünı̇versı̇tesı̇ Öğretı̇m Üyelı̇ğı̇ne Yükseltı̇lme, Atanma Ve Yenı̇den Atanma Krı̇terlerı̇ Yönergesı̇
Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü Kurumsal Dış Değerlendirme Raporu
Fakülteden Haberler
Medyada Biz
e-Dergi
Ödüllerimiz
Medya Merkezi
Mezunlar
Mezun Bilgi Sistemi
Sektörde İstihdam Edilen Mezunlarımız
İletişim
Anasayfa
İç Kontrol
İş Akış Şemaları
İş Akış Şemaları
İç Kontrol
Misyon
Vizyon
Teşkilat Şeması
Görev Tanımları
Faaliyet Raporları
İş Akış Şemaları
Birim İç Kontrol ve Kalite Komisyonu
İş Akış Şemaları
3_7_1 Gelen Evrak İş Akış Şeması
3_7_2 Giden Evrak İş Akış Şeması
3_7_3 Doğrudan Temin İle Satın Alma İş Akış Şeması
3_7_4 Arşiv İş Akış Şeması
3_7_5 Ders Telafisi Alt Süreç Akış Şeması
3_7_6 Yıl Sonu Terkin ve Mal Sayımı İş Akış Şeması
3_7_7 Pazarlık Usulü ile Mal Alımı İş Akış Şeması
3_7_8 Personel Maaş İşlemleri İş Akış Şeması
3_7_9 Mal Bildirimi İş Akış Şeması
3_7_10 Senelik İzin Alma İş Akış Şeması
3_7_11 Mazeret İzni Alma İş Akış Şeması
3_7_12 Açık İhale Usulü İş Akış Şeması
3_7_13 DMO Alımları İş Akış Şeması
3_7_14 Taşınır Kayıt ve Kontrol Hizmetleri Talep Karşılama İş Akış Şeması
3_7_15 Mal Teslim Alma İş Akış Şeması
3_7_16 İşe Başlamada ve Ayrılışta Yapılacak Gerekli İşlemler Süreci
3_7_17 Ders Görevlendirmelerinin Yapılması Alt Süreci Akış Şeması
3_7_18 Haftalık Ders Programlarının Hazırlanması Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_19 Sınav Programlarının Hazırlanması Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_20 Ders ve Dersin Sorumlusu İle İlgili Öğrenci Memnuniyeti Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_21 Ders Planlarının ve İçeriklerinin Güncellenmesi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_22 Staj Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_23 Öğrenci Burs Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_24 Ders Seçme Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_25 Öğrenci Disiplin Soruşturması Alt Süreci Akış İş Şeması
3_7_26 Öğretim Elemanı Ders Telafi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_27 Öğrenci Danışmanlık Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_28 İletişim Fakültesi Öğrenci Temsilcisi Seçimi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_29 Öğrenci LYS Kontenjanlarının Belirlenmesi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_30 Sınavlara İtiraz Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_31 Mazeret Sınavı Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_32 Stratejik Plan Hazırlama Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_33 Başarı Notları İlanı Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_34 Bitirme Ödevi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_35 Bilirkişi Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_36 Taşınırların Kaydı Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_37 Giriş ve Tüketim ve Kullanım Suretiyle Çıkış Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_38 Stratejik Planın İzlenmesi Ve Değerlendirilmesi Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_39 Taşınır Giriş ve Çıkış İşlemlerinin Muhasebe Birimine Bildirilmesi Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_40 Sayım ve Sayım Sonrası Yapılacak İşlemler Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_41 Çalışma Belgesi Düzenleme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_42 Anabilim Dalı Başkanı Seçimi ve Ataması Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_43 Bölüm Başkanı Seçimi ve Ataması Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_44 Fakülte Yönetim Kuruluna Doçent Temsilci Üye Seçimi Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_45 Fakülte Yönetim Kuruluna Profesör Temsilci Üye Seçimi Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_46 Bütçe Hazırlama Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_47 Bütçe Hazırlama Alt Süreci İş Akış Şeması
3_7_48 F1 ve F2 Formlarının Hazırlanması Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_49 Resmi Yazışmalar İş Akış Şeması
3_7_50 Ayniyat Sarf Malzeme İş Akış Şeması
3_7_51 Hizmet içi Eğitim, Toplantı, Konferans vb_ Faaliyetlerin Personele Bildirilmesi İş Akış Şeması
3_7_52 BİMER Bilgi Edinme İş Akış Şeması
3_7_53 DekanFakülte Sekreteri Onayı İş Akış Şeması
3_7_54 Telefon faturaları ödeme alt süreç iş akış şeması
3_7_55 İşe Başlamada Gerekli Yapılacak İşlemler Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_56 Fakülte Sekreterine Vekalet Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_57 Özlük Dosyası İade Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_58 Dekanlığa Vekâlet Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_59 Yönetici, Öğretim Elamanı, Memur Disiplin Süreci İş Akış Şeması
3_7_60 Aday Memurun Staj Değerlendirme ve Asalet Tasdik Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_61 2547 Sayılı Kanun’un 13B-4 Madde İle Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_62 31_ Madde İle Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_63 İçDış Müşteri Ve Çalışan Memnuniyeti Anketleri Uygulama Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_64 40b Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_65 Yurt Dışı İzin Onayı Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_66 Personel Kimlik Kartının Çıkarılması Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_67 Fazla Mesai İşlemleri Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_68 40a Ders Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_69 Muayene komisyonu alt süreç iş akış şeması
3_7_70 2547 Sayılı Kanunun 35_ Madde Uyarınca Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_71 Sistem Yedekleme Takip Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_72 Sayıştay Kararlarını İzleme Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_73 Yardımcı Doçent Atama Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_74 Araştırma Görevlisi Ve Uzman Atama Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_75 Öğretim Yardımcıları Görev Süresi Uzatımı Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_76 Kıdem Terfileri Alt Süreç İş Akış Şeması
3_7_77 2547 Sayılı Kanunun 39_ Maddesi ile Görevlendirme Alt Süreç İş Akış Şeması
Copyright © 2017 Gümüşhane Üniversitesi